sunnuntai 28. kesäkuuta 2015

VK 26

Ei tule kalenterina, sillä meillä on ollut lusmuiluviikko Caran kanssa :)

Treenit piti perua koko viikolta juoksujen takia. Ollaankin viihdytty ihan vain kotosalla ja tallilla.
Treenaaman olisi siis päässyt pöksyjen kanssa mutta
1) pöksyt on roskissa 2) korvat on roskissa 3) fiilis on roskissa

Herkkupäivät menivät to-pe ja saatiinkin 'ihailla' häntä tötteröllä ja pylly pönössä ympäriinsä kipittelevää, ympääriinsä ulkona pissailevaa corgi narttua. Kauhean näköistä puuhaa sanon minä. Todettiin myös tallilla, että tallinpitäjän sukulaisen kaniinimäyräkoira uros on ansainnut pinkin pantansa, sillä se ei ollut kiinnostunut lainkaan Caran yrityksistä alistaa pientä koiraa pentujensa isähahmoksi (huh).

Myös työpaikkani on rajoittanut elämää tällä viikolla, muutenkin kuin langettamalla kovan työputken..
NoDo Ry 3v synttärit pidettiin viikonloppuna ja itsehän en sinne joutanut edes talkoolaiseksi, saati ihailemaan näytöksiä, koiratarvike myyjiä, kouluttajien tapaamisia yms. sillä aika kuluu töissä... Paikalla olisi ollut siis kaikkea aina kisattavien/treenattavien lajien osalta (agi, toko, rally, kaikki epävirallisia/näytöksiä) ja match show jossa huimat palkinnot. Tosi mälsää!

No ensi viikolle on varattuna jos jonkinmoista. Onneksi Caran sterilointi lähenee päivä päivältä.. (syssymmällä siis veitsen alle!)

Ja vielä onnittelut Jannille
pienistä mäykkyvauvoista! Sisi on ihan super 

1 kommentti:

  1. Mä oon aina harmitellu et työt haittaa harrastuksia. Oon ties kuinka monet kisakuvausreissut joutunut skippaamaan kun olen aina viikonloppuna töissä. Toisin sanoen, oon ehtinyt käymään vaan kahdet kisat tän kevään ja kesän aikana ja ei tää loppukesä paremmalta näytä.

    VastaaPoista