maanantai 15. joulukuuta 2014

Joulukalenteri #15 'Rakas Joulupukki..'


Minä täällä taas heippa,

mami on kaupassa iskän kanssa... Ne ei huolineet mua mukaan ja olin alkamassa itkemään, mutta sitten toi kissasisko kerkesi alkaa pillittämään ja mun piti rauhoitella sitä. Tultiin tähän sohvalle ja katsottiin vähän lemmikkieläinkauppojen nettisivuja.

Kissasisko leppyi kun löydettiin upea kiipeilyteline sille, ja minusta oli hauskaa kuunnella kun se suunnitteli miten kiipeilisi katon rajaan saakka! Minä en kyllä uskaltaisi nousta edes ensimmäiselle tasolle, hui!

Siinä samalla aloin miettimään, mitähän kaikkea minä tahtoisin tänä jouluna avata paketeista, ja teinkin havainnoillistavan listan (toivottavasti mami antaa tämän virtuaali listan tontuille!)


Toivottavasti saan listan perille ajoissa. Se korvatuntuti mahtaa olla kaukana kun me ei olla siellä ikinä käyty! 
Nyt alkaa olla jo melko pimeää ja kissasisko haluaa leikkiä mörköhippaa, minä en. Taidanpa mennä ehdottamaan jotain muuta leikkiä siksi aikaa, kunnes mami ja papi tulevat takaisin!
Jouluisin terveisin,
Cara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti