keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Jouluinen postipaketti

Petenkoirantarvikkeesta tuli tänään jättiläislaatikko postista haettavaksi! Sisältö oli kieltämättä niin minusta kuin Carastakin mieleinen.

Koiranpeti
Quiet Time 91x58cm
25,00€

Jokasään tossut
Lookin' Good
15€

Caran suosikiksi osoittautui suurehko ja karvaisa unipeti, joka otettiin käsittelyyn heti laatikosta nostamisen jälkeen.. muovineen kaikkineen!

"ÄITI ONKS TÄÄ MULLE, ONHAN?!!!"

"Miiiiiiinun...."

"Hei jess täähän rapisee!"



"Noni mä poseerasin, ole hyvä ja mene muualle
sen harmaan surisevan esineesi kanssa.." 

Käytännöllisempänä its koin kuitenkin jokasään tossut joiden toivoisin auttavan Caraa kävelevän hieman reippaammin pihalla (erityisesti aamulenkeillä kun aikaa on vain rajatusti). Vaisuilu voi kuitenkin johtua tuosta terveydellisestä tilastakin.. No kuitenkin!

Kröhömhömhöm: seuraavat kuvat voivat aiheuttaa lievää hymyilyä!
En kyllä voinut tuntea kuin suurta myötähäpeää kun toinen yrittää epätoivoisesti päästä eroon kamalista punamustista töppösistään. Huokaus :-D♥ Mutta käveli kieltämättä aika moitteettomasti, kaikki ne 10minuuttia kun jaksoi edes yrittää..








Cara oli ovela ja käski meikäläisen heittään lelua.. No tietysti vauhdissa kaikki puolikireällä olleet töppöset lähtivät jaloista ja jäljelle jäi vain yksi :-D




"Mama nyt oikeesti mulla palaa
käämit sun kanssa!"

Kiukku!




"Mä vaan vähäsen maistelen näit tossuja
ku et muka huomioi mua"

.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti