torstai 19. helmikuuta 2015

Kuulumisia

Heippa!
 
Päätin pitkästä aikaa kertoa tänne ihan omin sanoin taas mitä minulle kuuluu.
 
Mulla on ollut nyt vähän masukipuja, mami sanoi että ne on niitä tyttöjen juttuja(?).
Päätäkin vähän särkee ja oon ollut aika hiljainen kun tuntuu ettei kukaan tässä minun  maailmassani ymmärrä minua.
 
Mami ei ymmärrä että mä haluaisin vain suojella sitä ja kissasiskoa, erityisesti käytävämöröltä. Mami tuossa kerran sanoi mulle aika rumasti itseasiassa kun kuulin, että käytävämörkö avasi meidän rapun oven ja käveli kohti meidän asunnon ovea. Sitten mä yritin pitää nassun visusti supussa kunnes tajusin että iskä oli häätänyt mörön tiehensä ja tuli suojelemaan meitä.
 
Mua ei ole nyt oikein huvittanut tuolla lenkkeilläkään kun on niin liukasta. Ei olla käyty oikein pitkillä teholenkeillä nyt viikonlopun jälkeen, kun ulkona on niin liukasta että minua nyppii siellä liukastella. Selkää alkaa kolottamaan ja varsinkin mami on siitä ollut taas huolissaan. Olen saanut pari kertaa sitä haisevaa ruskeaa litkua turkin sekaan joka hieman auttaa mutta olisi kiva venytellä taas pitkästä aikaa oikein kunnolla..
 
Tiistain treenit jouduttiin perumaan sillä opettajani Sari oli sairastunut. Toivottavasti pääsen Sisin kanssa pian treenaamaan jottei oppi mene unholaan niinkuin mami sanoo.
 
Tänään torstaina käytiin ajelemassa Hyvinkäällä. Odotin autossa sen aikaa kun mami sanoi käyvänsä lääkärissä. No siinä ei mennyt kuin hetki ja sitten käveltiin sieltä parkkipaikalta taas sinne mamin työpaikalle jossa saa (yleensä) karkkia.
Suvi oli siellä minua vastassa ja sain oikein kunnon masurapsut (mutten karkkia, höh)!
 
Hengailtiin aulassa hetki, sain rapsuja muiltakin siinä pyöriviltä ihmisiltä ja kerran vähän kommentoin kun sellainen miesmörkö alkoi jutella Suville..... Liekö sillä jotain tuhmia mielessä mutta päätinpä ilmoittaa ettei mun kavereita ainakaan sitten kiusata! 
 

Oltiin oltu joku tunti mamin työpaikalla ja käytiin sitten keskustassa kävelemässä. Minusta on tosi kiva välillä käydä ihmettelemässä kaupungeissa keskustan kuhinaa, kyllä se aina oman kotipihan ympärikävelyn voittaa!
Selkä oli tänään tosi kipeä joten tultiin aika nopsaan kotiin ja paineltiin mamin kanssa sitten aluksi sohvalle pötköttämään, josta sitten taas sänkyyn.
Kissasisko olis halunnut leikkiä kun yritettiin ottaa mamin kanssa päikkäreitä sohvalla. Sittenkun se tajusi ettei kukaan halua leikkiä niin se tuli nuolemaan terävällä kielellään ensin minun naamaani, sitten mamin kunnes mami totesi ettei me taideta nyt mahtua samalle sohvalle kaikki kolme..
Sisko jäikin leikkimään olohuoneeseen meidän siirtyessä kuorsaamaan (mami kuorsaa minä en) makuuhuoneen puolelle.
 
taustapiru ja tuhinatoosa

Kun mami päätti nousta ylös syötiin vähän iltapalaa kissasiskon kanssa. Sain mössöä aamupalalla ja mössöä iltapalalla mikä oli vähän mälsää.. Kanan tai kalkkunankoipi olisi maistunut näin laiskana päivänä paremmin! Kissasisko on alkanut syömään kanssa mössöä, minä toin olen sitä pari kertaa jo auttanut kun se ne minulle välillä tiputtaa lattialle. Mami on sanonut etten saisi syödä siskon ruokia, mutten voi sille mitään että ne tipahtelevat lattialle joka on minun valtakuntaani, ei kissasiskon!
 
Kun oltiin syöty kuulin taas kuinka käytävämörkö hiippaili rappukäytävällä. Karjaisin sille oven raosta että 'et tule tänne!' jolloin mami pyysi minut hänen luokseen. Oletan että hän tarvitsi tukeani nyt enemmän kuin koskaan joten hiivin hitain askelin takaisin keittiöön, varmistaen kuitenkin selustan koko ajan.
Pian kuulin kuinka mörkö raapi oveamme, mutta pysyin hiiren hiljaa niinkuin mami oli pyytänyt. Pian kuulimme iskän äänen kun hän tuli sisälle ovesta - hän oli jälleen onnistunut häätämään mörön tiehensä, ja tuli meidän turvaksemme kotiin! Iskä on urhea.
Mami kiitteli etten huudellut mörölle sen enempää, josta minä riemastuinkin niin paljon että päästin iloisia haukkuja ilmoille: 'jee olin hyvä jes jee iskä kuulithan?!'
jolloin mami mulkaisi minua ja sanoi että en saakkaan karkkia... Siis mitä tämä tarkoittaa? Jotain ihmisten käänteispsykologiaa ihan selkeästi! Nyyh
 
No mami ja iskä pukivat pian ulkovaatteet päälle ja lähdimme yhdessä ulos. Mami lähti autolla töihin ja me kävimme pienen iltalenkin vielä isukin kanssa.

<3

Viikonloppuna mamilla on heppailujuttuja ja olen varautunut pieneen liikuntaan. Toivon etteivät mami ja iskä pidä minua kuitenkaan nälässä ja pääsisin edes yhtenä päivänä kunnolla lenkkeilemään.
 
Toivottavasti mami myös jaksaisi kanssani venytellä, tai miksei iskäkin. Ja nää naistenvaivat sais jo loppua, mälsää kun ei pääse näkemään kavereita!
 
Iloisin haukahduksin,
Cara


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti